اس ام اس زیبا جدید

اس ام اس زیبا جدید

اس ام اس زیبا جدید
بازدید : 2076

اس ام اس زیبا جدید

اس ام اس زیبا جدید

بیا ای خوب من ، هم تبسم دریا شو ، درود....

بیا با من هم آوا شو ، درود ....

دیگر من،من و تو را ما معنا میکنم ..

بیا در کنار من، ما شو ، سلام ای یارا ...

اگر از آمدنت خبر می داشتم

سر تا پای کوچه را چمن می کاشتم

ॡॡॡ

cfss.ir

ॡॡॡ

چیزیم نیست ، خرد و خمیرم ، فقط همین ...

کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین ....

از هر جه هست و نیست گذشتم ولی هنوز ...

در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین ... !

ॡॡॡ

cfss.ir

ॡॡॡ

کاسب کهنه کار من ، باز بساط کرده ای

جنس دلت به شهر ما ، خوب فروش میکند

عشق حراج میکنی ، قلب اجاره می دهی

نرخ خریدنت مرا ، خانه به دوش می کند ... !

ॡॡॡ

cfss.ir

ॡॡॡ

آدمی به خودی خود نمی افتد ...

مگر از همان سمتی می افتد که به خدا تکیه نکرده است !

قربون خدا

ॡॡॡ

cfss.ir

ॡॡॡ

دلتنگی ، تاوان لحظه های دل بستگیه ...

ولی یاد داشت کن :

 برندگان امروز ، بازندگان دیروزند .... !

ॡॡॡ

cfss.ir

ॡॡॡ

بر خاستن از عدم و در آمدن بر سیرت انسانی

باشکوه ترین پدیده هستی است

این با شکوه ترین بر شما مبارک

ॡॡॡ

cfss.ir

ॡॡॡ

با نقطه ای که آخر جمله ات نگذاشتی ،

جمله که هیچ ، من را هم تمام نکردی

منظورت را فهمیدم ، بر میگردم یا انتظار میکشم

ॡॡॡ

cfss.ir

ॡॡॡ

من زنده ام ..

ولی ...

خواستم بگویم پر دردم!

اما ...

دانستم که خوشبخت ترینم!

چون خودم خواستم

ॡॡॡ

cfss.ir

ॡॡॡ

شاید نزدیک باشی و شاید در دور دست ها

ولی هر جا که باشی قلبم از تنفس تو متپد

و می گوید تاپ تاپ فقط تو ...

ॡॡॡ

cfss.ir

ॡॡॡ

یادت باشد:

مشکلاتت را در پاکتی بگذاری

 که ته آن سوراخ باشد !

اس ام اس زیبا جدید


نویسنده :
دسته : اس ام اس جدید , ,
تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393 ساعت : 13:11
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید